onsdag den 27. november 2013

Mit "pels" juletræ / My "Furry" Christmas Tree


Jeg havde lidt kunstig pels tilovers og besluttede mig for at skabe et lidt anderledes juletræ. 

Først lavede jeg et stort kræmmerhus af kraftig karton, klippede det til, så det stod lige og solidt. Stoffet blev klippet til og limet på kartonen med superlim. Herefter blev det pyntet lidt, men i ret nedtonede farver, da det ellers nemt kunne komme til at ligne min mormors persianerpels ...

I had a bit of fake fur left and decided to create a Christmas tree that was a bit different. The "fur" was glued to a cone made of card stock and decorated. Easy and quick! I didn't use strong colours for the deorations on the tree, as I wanted a "quiet" tree ...


8 kommentarer:

Tusind tak for din kommentar .0) / Thank you very much for your comment .0)